Moderne werkplek | Lab9 - Apple Premium Reseller
Logo Lab9

Flexibele oplossingen voor
de moderne werkplek

De moderne werkplek ziet er vandaag voor elk bedrijf anders uit. Jouw medewerkers zijn steeds op zoek naar nieuwe manieren om te werken, te vergaderen en samen te werken.  

Mobiele devices hebben hun intrede gedaan en vaak werken je medewerkers niet meer vanuit één vaste locatie. Dankzij de oplossingen van Apple, Adobe en Microsoft geven we jouw bedrijf de digitale tools om jouw moderne werkplek op een veilige en efficiënte manier in te richten en te organiseren.  

BannerImage-Appleatwork-indent

Apple at work

Met Apple producten kunnen werknemers eenvoudiger en productiever werken, creatief problemen oplossen en samen aan gemeenschappelijke doelen werken. Alle producten van Apple zijn perfect op elkaar afgestemd. Wanneer mensen de ruimte krijgen om op hun eigen manier te werken, met de tools waar ze vertrouwd mee zijn, worden ze gemotiveerd om optimaal te presteren.

 

Het bedrijfsleven is bovendien mobieler dan ooit. Daarom maakt Apple producten waarmee werknemers overal betere beslissingen kunnen nemen. Met de krachtigste, veiligste en meest intuïtieve producten – en honderd­duizenden apps in de App Store – blijven je teamleden bereikbaar, delen ze ideeën en krijgen ze meer voor elkaar.

 

Wil je meer weten over hoe je de mobiele devices in je bedrijf kan beheren?
 

BannerImage-Microsoft365B2B-indent

VERHOOG DE PRODUCTIVITEIT VAN JE TEAM 
MET MICROSOFT 365 VOOR BEDRIJVEN

Breng jouw onderneming naar een hoger niveau met Microsoft 365, de leider in cloudgebaseerde productiviteit. Ontdek de voordelen van een geïntegreerd cloudplatform dat toonaangevende productiviteitsapps levert zoals Microsoft Teams, Word, Excel en PowerPoint samen met intelligente cloudservices en beveiliging van wereldklasse.

 

Door de mogelijkheden die de cloud biedt, gaan bedrijven fundamenteel anders werken. Ze hebben daarom complete oplossingen nodig die zijn ontworpen voor een wereld die digitaal transformeert. Microsoft 365 is een uitgebreide, intelligente oplossing met tools die de creativiteit bevorderen, teamwork stimuleren en de beveiliging ondernemingsbreed vereenvoudigen. 

icon-StimuleerTeamwork

Teamwork met
Microsoft 365

Werk in realtime samen aan documenten in Word, Excel, PowerPoint of OneNote en deel feedback via chat in Word. 

 

Met Microsoft 365 en OneDrive voor Bedrijven is versiebeheer eenvoudiger, omdat er automatisch een back-up van documenten wordt gemaakt, wijzigingen automatisch worden opgeslagen en je gemakkelijk terugkeert naar
eerdere versies van je werk.

icon-Veiligindeklas

Veilig bestanden delen

via OneDrive

Deel bestanden veilig met anderen (ook buiten je bedrijf) en bescherm de data van je bedrijf met veilige links die helpen bij het beheer van toegangs- en bewerkingsrechten.

 

Van je bestanden wordt automatisch een back-up gemaakt naar je beveiligde OneDrive voor Bedrijven-account, waar je de versiegeschiedenis van je bestanden op desktop of mobiel kunt bekijken.

icon-CreativiteitInDeKlas

Vlotte communicatie

met Microsoft Teams

Microsoft Teams, dat onderdeel is van Office 365, maakt je teams productiever en helpt je team overal bereikbaar te blijven.

 

Werk zo efficiënt mogelijk door direct inzichten te delen, contacten te zoeken en toe te voegen en bestanden te delen om samen te werken, ongeacht waar je bent, met het volledige pakket van Office-apps.

  Adobe Document Cloud

Ontdek hoe je sneller documenten en taken afhandelt met onze toonaangevende oplossingen voor PDF’s en e-handtekeningen.

Image-AsdobeDC-OptPDF

Optimaliseer je PDF-ervaring met Adobe Acrobat DC

Open je PDF’s vanaf elke locatie en deel ze met iedereen. Met Acrobat Pro DC kun je een rapport reviewen op je telefoon, een voorstel bewerken op je tablet en opmerkingen aan een presentatie toevoegen in je browser. Je krijgt meer gedaan, zonder onderbreking.

Image-AsdobeDC-AdobeSign

Onderteken documenten digitaal met Adobe Sign

Met Adobe Sign onderteken jouw klanten of collega’s snel en elektronisch allerlei formulieren, contracten, overeenkomsten… Het is net zo eenvoudig als het versturen van een e-mail.

 

Ongeacht of het gaat om een grote groep klanten, medewerkers of studenten die een document moeten invullen en ondertekenen, met de Mega Sign-tool van kan je alles eenvoudig verzenden en bijhouden. Zo verzamel je in één klik een grote hoeveelheid handtekeningen. 

Image-AsdobeDC-MS365

Integreer Adobe Document Cloud in je eigen workflow

Grote en kleine bedrijven gebruiken Adobe Document Cloud om hun werk probleemloos, veilig en zonder onderbreking uit te voeren.  Dankzij de integratie van krachtige API’s verwerk je de Document Cloud-toepassingen toe in je vertrouwde programma’s als of zelfs je eigen CRM-systeem. 

icon-lamp

Wist je dat je ook administratieve opleidingen kan 
volgen in ons Adobe Authorized Training Centre? 

Wil je leren hoe je mooie formulieren maakt in Adobe Acrobat of hoe je in één handomdraai handtekeningen kan verzamelen via Adobe Sign? Schrijf je dan sla in voor één van onze administratieve opleidingen. Onze Adobe Certified Experts gidsen je stap voor stap door alle mogelijkheden van de programma’s van Adobe Document Cloud. 

BannerImage-VOIP-b2b-indent

TELEFOONCENTRALE IN DE CLOUD MET VOICE-OVER-IP

De VoIP-oplossing van 3CX heeft alle mogelijkheden van een klassieke telefooncentrale (keuzemenu’s, doorschakelen, wachtrijen etc.) maar met de flexibiliteit van een cloudoplossing. Via de mobiele apps op hun smartphone, tablet of computer zijn jouw medewerkers overal bereikbaar en bellen ze vanop hun persoonlijk toestel met het nummer van het bedrijf, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.  
 
Daarnaast biedt 3CX nog verschillende geavanceerde functies zoals videoconferencing & group calls, zowel intern tussen medewerkers, als extern met je klanten of leveranciers, zonder dat zij daarvoor software moeten downloaden of een specifieke app moeten installeren. Doordat je met 4G of wifi overal ter wereld aan lage VOIP-tarieven kan bellen, is VoIP bovendien tot 60% goedkoper dan een klassieke telefooncentrale.   

BannerImage-OfficePrinters-b2b-indent

Office printers

Lab9 Business heeft een breed gamma aan multifunctionele office printers waarmee je kan printen, kopiëren, faxen en scannen, maar ook documenten kan uploaden naar verschillende cloudtoepassingen als Dropbox, of OneDrive. 

 

Bovendien zijn office printers zijn gericht op snelheid, efficiëntie en het laag houden van afdrukkosten en zijn daarom een must voor elke kantooromgeving. Door te kiezen voor een kwalitatieve printer kan je niet alleen honderden euro’s per jaar maar ook aanzienlijk veel tijd uitsparen. Office printers starten snel op en kunnen bijvoorbeeld een hele stapel papier in één keer kopiëren of documenten automatisch dubbelzijdig scannen.

Image-Brands-Printers

SCHERMEN, BEAMERS & PROJECTIESCHERMEN

Eizo-EV2750

Eizo EV2750 27 inch scherm

LG-UL8-27

LG UL8 27 inch scherm 

Projecta-Proscreen

Projecta ProScreen projectiescherm

Epson-EH-TW7000

Epson EH-TW7000 projector

BannerImage-ParallelsCoral-indent

Parallels Desktop for Mac.
Mac-gebruikers hoeven geen Windows-programma's te missen.

Productiviteit geperfectioneerd
Gebruik je macOS en Windows OS naast elkaar, zonder ooit je productiviteit te hoeven pauzeren om opnieuw op te starten of verbinding te maken met een server. Deel bestanden, mappen, afbeeldingen en klembordinhoud naadloos tussen toepassingen met eenvoudige functionaliteiten zoals 'drag and drop' of kopiëren en plakken. Maak gebruik van macOS QuickLook om snel een voorbeeld van bestanden te bekijken vanuit File Explorer en gebruik macOS Woordenboek rechtstreeks vanuit de Windows-app om woorden en synoniemen op te zoeken.

 

Snel aan de slag
Herbouwd en geoptimaliseerd om op elke Mac te werken, of het nu een Intel-processor of Apple M1-chip is. Windows 10 start nu tot X% sneller op, zodat je zo snel mogelijk aan de slag kunt met Windows-programma's. Windows-programma's met veel grafische voorzieningen en veel bronnen kunnen probleemloos worden uitgevoerd zonder je Mac te vertragen.